قرنیم

قرنیم

قرنیم

قرنیم

توصیف درد لگن

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ق.ظ

توصیف درد لگن

درد پا یکی از شایع ترین بیماری هایی است که افراد سالم را تحت تاثیر قرار می دهد. درد پا می تواند در هر نقطه از پا، از جمله انگشتان، پاشنه، مچ پا، یا قوس، رخ دهد، و می تواند علل بسیاری داشته باشد، از قبیل: پیری، پوشیدن کفش نامناسب، پیاده روی بیش از حد، برای مدت طولانی در پای ثابت، شکستگی، کمبود مواد معدنی، ناخن سوزش در 60، دیابت و سایر شرایط.
ورزش برای درد لگن

حرکات اصلاحی اگر چه بیمار می تواند تنها تمرینات کششی انجام دهد و دامنه حرکت را افزایش دهد، اثرات این حرکات با نظارت و هدایت یک فیزیوتراپیست ضرب خواهد شد. علاوه بر تمرین روش صحیح تمرین تقویت عضلات و بهبود موقعیت جراحی و مفصل ران، تجهیزات تخصصی از تجهیزات خاصی استفاده می کند که به درمان مؤثرتر از درمان بیمار می پردازد. ورزش، تمرینات و تمرینات برای ایجاد، تقویت و تثبیت ساختارهای پشتیبانی لگن طراحی شده است. شرایط اصلی انجام این حرکات این است که در هنگام اعدام درد هیپ و جراح را افزایش ندهید و در صورت افزایش درد، حرکات باید متوقف شود. هر ورزش را به آرامی و با آرامش و تنها به درجه ای که احساس ناراحتی نکنید، انجام دهید. بین زمان استفاده از یخ یا فشردن سرما و شروع به یک تعویق 30 دقیقه ای. هر تمرین را 2 تا 3 بار در روز تکرار کنید. بدن را گرم کنید: بدن را تا 5 تا 10 دقیقه گرم کنید تا فعالیت ها و تمرینات مانند راه رفتن یا استفاده از یک دوچرخه پایدار را ادامه دهید. کشش: پس از گرم کردن بدن، تمرینات کششی قبل از تقویت عضلات انجام دهید. پس از انجام تمرینات تقویت عضلات، تمرینات کششی را دوباره تا زمانی که برای برنامه آموزشی فرا رسیده است، تکرار کنید. درد را جدی بگیرید. شما نباید احساس درد هنگام انجام تمرینات داشته باشید. اگر درد دارید، با پزشک یا پزشک صحبت کنید. • ایستادن برای تعادل دیوار. • پا را نزدیک به دیوار پشت پای دیگر قرار دهید. لگن را به سمت دیوار بکشید تا جایی که احساس می کنید در ناحیه لگن خارج شده است. 30 ثانیه در این حالت بمانید • برای طرف دیگر حرکت کنید و سپس 4 بار برای هر طرف یک حرکت کلی را تکرار کنید.
آیا آزمون لگن درد دارد؟

در طول یک آزمایش لگن، پزشک به صورت بصری و دستی جنین های زن را بررسی می کند. معاینه لگن یک روش نسبتا کوتاه است که متخصص بیماری های عفونی، هیپوفیز، مهبل، دهانه رحم، رحم، رکتوم و لگن را بررسی می کند، از جمله تخمدان ها برای کنترل توده ها و یا سایر اختلالات. آزمایش پاپ اسمیر که برای تشخیص سرطان رحم استفاده می شود ممکن است در طی یک بررسی واژینال انجام شود.
درمان درد لگن

ظرف را با آب گرم پر کنید. دو قاشق سرکه را در آن قرار دهید. شما همچنین می توانید نمک دریا یا سالاد نمک اصلی را مخلوط کنید. اگر شما یک نفر نداشته باشید، فقط از نمک استفاده کنید و پای خود را به مدت 20 دقیقه مرطوب کنید. درد درد پا
علت درد لگن در حاملگی

فتق: ناحیه کشاله ران و فتق پستان (در شکم بالای کشاله ران) می تواند درد لگن را در زنان ایجاد کند. زنان باردار به علت فشار روی دیواره شکم بیشتر در معرض فرسایش استنشاق قرار می گیرند.

  • جمال قرنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی